מיריי שאנן - "נחה"

מה שכתבתי עוד באותו ערב..

אחרי שלוש שעות מיצג יושבת לי בפינת קפה של האמנים מעולפת מאושר בעיקר מהזכות שניתנה לי להשתתף בפסטיבל ׳מתחת לפנס 5׳ שאורגן בצורה יוצאת דופן ובראש Atar Geva ועוד עטר אחד מקסים ועוד אנשים מקסימים אחד אחת שעבדו ודאגו ועמלו ללא הפסקה ותמיד עם חיוך וחום ואהבה וכ100 אמנים נהדרים כולם עזרו לכולם !


המיצג שלי היה מחולק לשני חלקים חלק אחד שלא יכולתי לדבר עם הקהל( בגלל פעולה טקסית ) וחלק אחד ששכבתי לנוח ושם יכולתי לדבר עם מי שחפץ בשיחה איתי, היו שיחות מרתקות עם כל הגילאים מילדים קטנים ועד למבוגרים , משפחות שרו לי שירי ערש וילדים רצו לשכב לידי ולספר לי סיפורי לילה טוב.. 

משפחה אחת מארצות הברית שאלה אותי המון שאלות ובסוף אמרו לי שיהיה להם משהו טוב לספר על אמנות ישראלית, אשה אחת הלכה אחרי המון זמן וביקשה לחבק אותי חזק ועוד ועוד ועוד..איש אחד שישב על כיסא גלגלים אמר לי שהוא ראה אותי מכל מיני מרחקים בכל מיני זויות באור ובחושך וכל פעם ראה משהו אחר. ילדה אחת ביקשה ממני לנוח כדי שאוכל לדבר איתה שוב ושוב. איזה אושר!